بهترین وکیل خانواده در مشهد

 

یکی از گرایش های اساسی علم حقوق، مسائل خانوادگی است. امور خانواده نیز در تمامی موارد حقوقی گنجانده شده است، با این تفاوت که قوانین خاصی مانند قانون حمایت خانواده، قانون اهدای جنین و مقررات مشابه این گرایش را از حقوق خصوصی جدا کرده است.
لازم به ذکر است که وکیل خانواده علاوه بر تخصص، تجربه و اطلاعات به روز حقوقی، باید تسلط لازم به رویه قضایی و مسائل شرعی را داشته باشد، زیرا حقوق خانواده ناشی از شرع و فقه است و در مواردی که قانونگذار ساکت است، می توان به آیات و روایات اشاره کرد که در این زمینه درخواست مورد نظر دادگاه را خواسته است.
صرف نظر از مسائل فنی و علمی مرتبط با این موضوع، وکیل خانواده نیز باید روحیه آرامش داشته باشد. طبیعی است که وکیل متخصص در دعاوی مالیاتی ذهن لازم را برای رسیدگی به امور خانوادگی نداشته باشد.

بسیاری از مردم در موقعیت هایی قرار می گیرند که در مورد مسائل خانوادگی به کمک حقوقی نیاز دارند.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است به وکیل خانواده نیاز داشته باشید.

  •  شاید شما در حال طلاق هستید و برای حضانت فرزند یا تقسیم اموال نیاز به کمک دارید.
  • شاید شما در حال تلاش برای فرزندخواندگی هستید و برای کارهای اداری و مراحل قانونی نیاز به کمک دارید.

در هر شرایطی که هستید، یک وکیل خانواده می تواند به شما کمک کند.
اگر مطمئن نیستید که آیا به وکیل خانواده نیاز دارید یا خیر، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا دارایی دارید که باید در طلاق به درستی تقسیم شود؟
  • شاید شما در یک رابطه خشونت آمیز هستید و برای رهایی از آن به کمک نیاز دارید؟
  • شاید در حال تلاش برای فرزندخواندگی هستید و با کاغذبازی مشکل دارید؟
  • آیا ممکن است فرزندانی از رابطه قبلی داشته باشید و برای گرفتن حق ملاقات به کمک نیاز داشته باشید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است، احتمالاً می توانید از کمک یک وکیل خانواده بهره مند شوید.

قانون خانواده می تواند پیچیده باشد، بنابراین مهم است که فردی در کنار شما باشد که از زیر و بم قانون آگاه باشد و بتواند به بهترین نحو از منافع شما محافظت کند.

بهترین وکیل خانواده در مشهد

وکیل خانواده کیست؟

در اختلافات خانوادگی ممکن است نیاز به برگزاری جلسات متعدد بین مددجو و همسرش باشد. بدیهی است که اگر ملاقات ها و رایزنی های دو طرف صورت نگیرد، امکان برقراری صلح وجود ندارد.
مسلما نمی توان مسائل خانوادگی را یک امر عادی قانونی دانست زیرا عدم برقراری صلح می تواند آسیب های جبران ناپذیری به فرزندان مشترک و حتی خود طرفین وارد کند.
در واقع وکیل خانواده به موضوعاتی مانند مطالبه مهریه، نفقه همسر، نفقه همسر، نفقه فرزند، حضانت فرزندان، تقاضای ازدواج مجدد، الزام تمکین، مطالبه نفقه و … می پردازد. باید در نظر داشت که یک وکیل با تجربه طلاق نیز می تواند در صورت لزوم به همین موارد رسیدگی کند.
هنگامی که افراد یا خانواده ها پرونده حقوق خانواده دارند، دادگاه بر اساس بهترین منافع فرزندان درگیر در پرونده تصمیم می گیرد. ممکن است حقوق قانونی خود را در امور خانواده ندانید، اما با کمک وکیل خانواده از تضییع حقوق خود جلوگیری خواهید کرد.

تماس با وکیل زمان زاده

مواردی که یک وکیل خانواده در مشهد مشاوره می دهد:

  1. مشاوره در زمینه طلاق، طلاق توافقی
  2. تفاوت‌های فرهنگی
  3. مسائل مربوط به حضانت
  4. مشاوره در زمینه مهریه: مطالبه و اجرا گذاشتن آن
  5. سوء ظن در روابط زاناشویی
  6. استرداد طلا، جهیزیه و هدایای نامزدی 
  7. اعتیاد
  8. نفقه فرزند و زوجه
  9. عدم توافق در مسائل جنسی (زناشویی)
  10. ازدواج اجباری 
  11. اعسار از پرداخت مهریه
  12. ازدواج دوم
  13. اثبات رابطه مربوط به زوجیت
  14. دخالت دیگران در زندگی
  15. اختلاف سن 
  16. عدم تفاهم و توافق اخلاقی
  17. ناسازگاری و عدم سازش
  18. بداخلاقی و بدرفتاری

مزایای مشاوره با وکیل خانواده در مشهد چیست؟

مشاوره با وکیل خانواده مزایای زیادی دارد.
یک وکیل با تجربه می تواند به شما کمک کند تا مسائل حقوقی اغلب پیچیده و دقیق را بررسی کنید.
یک وکیل خانواده همچنین می تواند به شما کمک کند تا حقوق و گزینه های خود را طبق قانون درک کنید و می تواند از طرف شما از حقوقی که ممکن است از آنها آگاه نباشید دفاع کند.
مشاوره با یک وکیل خانواده گام مهمی در حفاظت از حقوق شما و حصول اطمینان از بهترین نتیجه ممکن در هر موضوع حقوق خانواده است.

وظایف وکیل خانواده

  •  اولین وظیفه وکیل خانواده این است که این وکیل باید بتواند در مشکلات خانوادگی به خوبی از موکل خود دفاع کند و این دعاوی را به نفع موکل خود پیش ببرد.
  • یکی دیگر از وظایف مهم وکیل خانواده این است که جزئیات پرونده موکل را تک تک بررسی کند و از آخرین اطلاعات آن پرونده مطلع شود. این وکیل باید بتواند با بررسی های مداوم به سوالات و مشکلات مختلفی که موکلش با آن مواجه می شود پاسخ به موقع بدهد.
  •  رعایت موازین اخلاقی زمانی که وکیل موظف به همراهی با پرونده ای است، باید اسرار این پرونده را در دل خود نگه دارد و آن را به دیگران نگوید زیرا موکل به وکیل خود اعتماد دارد و از او کمک می خواهد.
    یکی دیگر از وظایف وکیل خانواده این است که این وکیل باید بتواند تا حد امکان از موکل خود دفاع کند. همه ما می دانیم که بقای خانواده در جامعه ما بسیار مهم است. بنابراین وکیل خانواده باید توصیه های خود را در این راستا یعنی در جهت آرامش روحی خانواده ارائه دهد.
  • وکیلی که برای دعاوی خانوادگی انتخاب می شود باید بداند که فقط منافع مالی مهم نیست و گاهی باید بیشتر به مشکلات مربوط به زندگی موکل خود بپردازد.

تماس با وکیل زمان زاده

ویژگی های یک وکیل خوب خانواده

اکنون که با وظایف مختلف وکیل خانواده آشنا شدید، می خواهیم شما را با ویژگی های این وکیل آشنا کنیم.
– اولاً ویژگی وکیل خانواده این است که این فرد باید در سطح علمی بالایی باشد تا بتواند با رجوع به دانش روز، اختلافات خانوادگی را به بهترین نحو پیش ببرد.
– وکیل خانواده باید با موکل خود صادق باشد.
– خلاقیت یک وکیل نیز از ویژگی های یک وکیل خوب خانواده است. این وکلا با ارائه استدلال های خلاقانه می توانند به طور موثر اختلافات خانوادگی را حل کنند.
-از دیگر ویژگی های این وکیل خانواده این است که باید به راحتی به او دسترسی پیدا کنید. این بدان معنی است که می توانید با وکیل خود ملاقات کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید از مشاوره آنها استفاده کنید.

نحوه پیدا کردن یک وکیل خانواده در مشهد:

کسانی که در زمینه خانواده با مشکلات حقوقی مواجه شده اند و یا به دنبال وکیل طلاق در مشهد هستند می توانند با شماره تلفن های موجود در سایت زمان زاده تماس گرفته و با مراجعه به محل موسسه از مشاوره حضوری رایگان بهره مند شوند. بررسی مسائل حقوقی با وکلا و کارشناسان حقوقی برتر در مشهد مشورت کنید.

تماس با وکیل زمان زاده