درباره ما

وکیل مصطفی زمان زاده

گروه وکیل زمان زاده، با تجربه سالیان طولانی خدمت به مردم عزیز ایران در جهت رفع دغدغه های حقوقی و مشاوره در مسائل حقوقی، همواره به خود می بالد که توانسته است رضایت شما را در کارنامه خود به عنوان مهمترین سند افتخارش به ثبت رساند. ویژگی ما وکالت تخصصی است یعنی در هر نوع پرونده وکیل متخصص آن حوزه ورود نموده و با حمایت همه جانبه از سمت یک تیم به خدمات حقوقی مبادرت می نماید. من مصطفی زمان زاده، به عنوان مسئول، با افتخار متعهد هستم تا آنچه در توان دارم در مسیر احقاق حق صرف نمایم.

گرچه که تمرکز فعالیت حقوقی ما در استان خراسان رضوی است اما لطف بی حد شما در اعتماد به خادمان حقوقی خود موجب گشته که در سراسر کشور عزیزمان توفیق خدمت داشته باشیم.

  • مشاوره حقوقی کیفری
  • قبول وکالت
  • تنظیم لایحه و دادخواست
  • وکیل ملکی
  • تنظیم انواع قرارداد
وکیل مشهد
وکیل مشهد
وکیل پایه یک دادگستری

درخواست ارزیابی پرونده

جهت تعیین وقت بررسی و مشاوره

خدمات گروه وکیل مصطفی زمان زاده

 

بخشی از خدمات حقوقی ما که شامل مشاوره حقوقی در مشهد ، قبول وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری ، پرونده های تعزیرات حکومتی، پرونده های شهرداری، پرونده های اداری، پرونده های اداره اوقاف و…

وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره حقوقی 

گاهی تنها با یک مشاوره حقوقی ساده از یک بحران حقوقی پیشگیری می شود

وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری

پرونده های کیفری

پرونده های مهم کیفری را به وکلای با تجربه در این زمینه بسپارید

وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری

پیشگیری حقوقی

تمام اعمال کاری و شخصی خود را قبل از انجام با قانون تطبیق دهید

وکیل کسب و کار
وکیل کسب و کار

کسب و کار

وکلای با تجربه یاری رسان کسب و کار شما خواهند بود

مهمترین اصل برای ما 

رضایت شما پس از موفقت ما

نحوه کار با ما

مراحل همکاری

1

مشاوره اولیه

بررسی شرایط پرونده، تعهد ما دفاع از حق بوده و در این راه ثابت قدم هستیم

2

امضای قرارداد

یا کاری را قبول نمی کنیم و یا تا آخر هستیم! این یک شعار نیست 

3

تحقیق و بررسی

مطالعه دقیق ابعاد پرونده مشاوره و هم فکری جمعی جهت تنظیم بهترین لوایح

4

پیگیری پرونده شما

تا رسیدن به نتیجه پییگیری امور با ما، تا شما آرامش و آسودگی را تجربه کنید

چه کارهایی در توان ما است؟

محدوده خدمات ما

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد

وکیل کلاهبرداری یک وکیل حقوقی است که در پرونده‌های مربوط به جرم کلاهبرداری فعالیت می‌کند. کلاهبرداری یعنی اینکه شخصی با توسل به ابزار و وسایل متقلبانه، اقدام به فریب دادن دیگران می‌کند و خسارات مالی را به نفع خود به آن‌ها وارد می‌کند. این جرم با مجازات حبس تعزیری بین ۱ تا ۷ سال مواجه است.

وکیل کلاهبرداری با قوانین و مقررات حاکم بر این جرم آشنا است و می‌تواند شما را در برقراری قراردادهای مناسب، حل اختلافات، جبران خسارت، رد مال و دفاع از حقوق خود همراهی کند. وکیل کلاهبرداری همچنین می‌تواند شما را در ثبت شکایت، تحقیقات مقدماتی، رسیدگی دادگاه، اعتراض به حکم و تجدید نظر یاری دهد. با استفاده از خدمات یک وکیل کلاهبرداری، شما می‌توانید از حقوق خود در زمینه این جرم مطلع شده و به راحتی و اطمینان از آن‌ها بهره‌مند شوید.

بهترین وکیل ملکی در مشهد

وکیل ملکی یک وکیل حقوقی است که در زمینه‌های مربوط به املاک و مستغلات فعالیت می‌کند. این زمینه‌ها می‌توانند شامل خرید و فروش، اجاره، رهن، تقسیم، وصول، تعویض، انتقال، تصرف، تخلیه، تعزیر و دفاع از حقوق مالکان و مستأجران باشند.

وکیل ملکی با قوانین و مقررات حاکم بر املاک آشنا است و می‌تواند شما را در برقراری قراردادهای مناسب، حل اختلافات و انجام امور قانونی همراهی کند. وکیل ملکی همچنین می‌تواند شما را در ثبت سند، پرداخت عوارض و مالیات، دریافت گواهینامه‌های لازم و اخذ تاییدیه‌های قانونی یاری دهد. با استفاده از خدمات یک وکیل ملکی، شما می‌توانید از حقوق خود در زمینه املاک و مستغلات مطلع شده و به راحتی و اطمینان از آن‌ها بهره‌مند شوید.

بهترین وکیل امور ثبتی در مشهد

همانطور که می دانیم قوانین و مقررات ثبتی بسیار قدیمی است و در حال حاضر نیاز به بررسی دارد، اما بدیهی است که وکیل ثبت شده یکی از وکلای خبره است و برای داشتن تجربه در این زمینه حقوقی نیاز به سالها تجربه عملی است. در دادگاه ها و مراجع ثبت شده است

لازم به ذکر است که دعاوی مربوط به ثبت لزوماً در دادگاه مطرح نمی شود، زیرا هیأت نظارت بر ثبت و شورای عالی ثبت نیز مرجع رسیدگی به امور ثبتی هستند و وکیل ثبت باید دارای تجربه کافی در رویه و صلاحیت باشد. این مقامات

در برخی موارد، تفکیک، تفکیک و تقسیم اموال می تواند باعث خسارت یا ایجاد موانع برای اخذ عنوان ملکی ثبت شده شود.

بهترین وکیل امور کیفری در مشهد

آنچه برای وکیل کیفری لازم است، آگاهی از آخرین قوانین و آراء متفق القول در امور کیفری است، زیرا قوانین بسیاری در این زمینه در حال اصلاح و تغییر است، لذا دانستن این قوانین راه را برای اجرای عدالت هموار می کند.

همانطور که می دانیم تعیین جرم توسط قانون تعیین می شود، بنابراین ممکن است عمل بسیار ناخوشایند و نامشروع جرم تلقی نشود و عمل دیگری با آثار مخرب بسیار کمتر جرم تلقی شود و حتی دارای یک جرم جدی باشد. تأثیر. مجازات قانون را ملاک عمل قرار دهید.

وکیل کیفری با تجربه و مهارتی که دارد می تواند حداکثر استفاده را از قانون کیفری برای احقاق حقوق موکل خود ببرد و با مراجعه به آن در اجرای عدالت تسریع بخشد.

بهترین وکیل امور مالی در مشهد

بیشترین اختلافات بین افراد جامعه به مسائل مالی و قراردادی مربوط می شود، زیرا روابط اقتصادی و چرخ دنده های صنعت کشور حول محور قراردادهای خصوصی افراد به دلیل عدم تمرکز مبادلات مالی در مراکز حقوقی و قانونی است. عدم نظارت قانونی کافی اختلافات مالی نیز دور از دسترس نیست و متاسفانه شاهد افزایش آن در جامعه هستیم.

صرف نظر از عدم نظارت قانونی در تنظیم قراردادها، وضعیت اقتصادی ایران و جهان نیز در تشدید بروز اختلافات مؤثر است.
آنچه یکی از صلاحیت های وکیل مالی است، ابتدا تنظیم قرارداد صحیح و قانونی، سپس نظارت بر اجرای صحیح آن و در نهایت پیگیری وصول مطالبات یا اجرای تعهدات است.

در کشورهای غربی بسیاری از معاملات و اقدامات حقوقی مستقیماً زیر نظر وکیل مالی انجام می شود، مانند انجام کلیه معاملات ملکی، اخذ وام بانکی و حتی تنظیم و اجرای وصیت نامه. لذا کلیه اعضاء شرکت می بایست در جهت انجام معاملات، وکیل متخصص در امور مالی را در نظر گرفته و از حمایت حقوقی آنان بهره مند گردند.

 

بهترین وکیل حقوقی در مشهد

با توجه به شاخه های مختلف علوم حقوقی و همچنین روابط پیچیده مالی و حقوقی افراد جامعه، وجود وکیل متخصص در حوزه حقوقی امری ضروری و ضروری است.
جامعه کنونی ما جامعه ای پویا و جوان است و به همین دلیل بی تجربگی در انجام معاملات و نبود فرهنگ مراجعه به وکیل و بهره مندی از تجربیات وکلا در زمینه امور حقوقی باعث ایجاد اختلاف می شود. حل شود. به علاوه پرهزینه و زمان بر است.
وکیل حقوقی می تواند کوتاه ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه را برای جلوگیری از اختلاف، حل اختلاف و انجام تعهدات تضمین کند.
مفتخریم که توانسته اید تجربه ارزشمند رضایت موکل را سرمایه خود داشته باشید و به عنوان یک وکیل در حد توان خود در اجرای عدالت و احیای حقوق قربانیان تلاش کرده ایم و به فضل الهی ما موفقیت داشته ایم.

وکلای گروه وکیل زمان زاده

مصطفی زمان زاده
مصطفی زمان زاده
هاشم اندرزیان
هاشم اندرزیان
وکیل قدسی

مجید قدسی وکیل

مصطفی زمان زاده

مصطفی زمان زادهوکیل

وکیل پایه یک دادگستری

هاشم اندرزیان وکیل

مشهد، بلوار سجاد، نرسیده به چهارراه بزرگمهر، مجتمع افرا، طبقه چهارم واحد ۴۰۴

مطالب حقوقی سایت مصطفی زمان زاده

به روزترین اخبار حوزه وکالت