مشاوره آنلاین وکالت

مشاوره آنلاین وکالت-وکیل آنلاین

مشاوره آنلاین وکالت


مشاوره آنلاین وکالت-وکیل آنلاین

پاسخگویی فوری با تعیین وقت قبلی مشاوره آنلاین در مشهد

لپ کلام مطلب :

💼 شما می توانید برای جلوگیری از مشکلات حقوقی قبل از مواجهه با آنها، مشاوره حقوقی رایگان دریافت کرده و سوالات حقوقی را به صورت آنلاین مطرح کنید.
🌐 مشاوره های حقوقی سنتی به پلتفرم های آنلاین منتقل شده اند و امکان دسترسی سریع به مشاوره حقوقی را بدون ترک مکان شما فراهم می کنند.
🤖 پلتفرم دادیاب مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ رایگان آنلاین با حضور وکلای واجد شرایط و کارآموزان حقوقی ارائه می دهد.
📝 برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین فوری، ثبت نام کنید، به بخش “مشاوره رایگان” بروید، سوال خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ کارشناسان حقوقی باشید.
📚 تمامی سوالات توسط وکلای خبره یا کارآموزان حقوقی با اطمینان از مشاوره با کیفیت پاسخ داده می شود.
👥 کارشناسان حقوقی شامل وکلا و کارآموزان حقوقی با دانش و تجربه گسترده حقوقی می باشند.
💬 شما می توانید در مکالمات عمومی و خصوصی با مشاوران حقوقی آنلاین به صورت رایگان شرکت کنید و برای اقدامات قانونی بعدی راهنمایی دریافت کنید.
🔍 برای مشاهده سوالات حقوقی پاسخ داده شده خود وارد حساب کاربری خود شده و به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کرده و بر روی بخش “پرسش های عمومی” کلیک کرده و سوال خود را انتخاب کنید تا پاسخ کارشناسان مختلف حقوقی را مشاهده کنید.
⏱️ زمان پاسخ بر اساس در دسترس بودن وکیل متفاوت است، معمولاً ظرف ۲۴ ساعت.
🎯 بخش مشاوره حقوقی رایگان دادیاب با هدف کمک به افرادی که درآمد محدودی دارند در دسترسی به مشاوره حقوقی و تصمیم گیری آگاهانه است.
📞 به هر سوال حداقل سه و حداکثر پنج یا شش کارشناس حقوقی پاسخ داده می شود که امکان تحلیل و نتیجه گیری جامع را فراهم می کند.
☎️ برای مشاوره حقوقی تلفنی، موضوع خود را انتخاب کنید، یک بسته 30 یا 60 دقیقه ای خریداری کنید، با پشتیبانی پلت فرم هماهنگ کنید و با وکیل انتخابی خود در بازه زمانی توافق شده مشورت کنید.

 

در دنیای پیچیده و پرخطر حقوق، دسترسی به مشاوره حرفه‌ای وکالت می‌تواند تفاوتی بین پیروزی و شکست در یک پرونده حقوقی بسیار مهم باشد. با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه امکان مشاوره آنلاین وکالت فراهم شده است و باعث شده است که افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان به مشاوره حرفه‌ای وکالت دسترسی پیدا کنند. در این پست وبلاگ، به معرفی و بررسی مزایای مشاوره آنلاین وکالت می‌پردازیم و نشان می‌دهیم چرا این روش جذاب و موثری برای حل مسائل حقوقی شماست.

مشاوره آنلاین وکیل خدماتی است که توسط شرکت‌های حقوقی ارائه می‌شود که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از راه دور از طریق ابزارهای ارتباطی دیجیتال مانند تماس‌های ویدیویی، تماس تلفنی یا ایمیل، مشاوره حقوقی و راهنمایی دریافت کنند. این سرویس به ویژه برای مشتریانی که به دلایل جغرافیایی، تدارکاتی یا سلامتی نمی توانند به صورت فیزیکی در دفتر وکالت حضور داشته باشند مفید است. مشاوره آنلاین وکیل می تواند طیف گسترده ای از مسائل حقوقی، از بررسی قرارداد گرفته تا استراتژی دادخواهی را پوشش دهد و می تواند متناسب با نیازهای خاص هر مشتری باشد. علاوه بر این، جایگزینی مناسب و مقرون به صرفه برای مشاوره‌های حضوری سنتی ارائه می‌کند و خدمات حقوقی را برای افراد از هر طبقه‌ای قابل دسترس‌تر می‌کند.

موسسه حقوقی مصطفی زمان زاده با هدف خدمت گذاری سریع به هموطنان عزیز مشهدی و کل کشور اقدام به راه اندازی سرویس وکیل آنلاین در سه سطح واتساپ، تلگرام و خود سایت نموده است. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق شماره تلفن 09155976367 اقدام به مشاوره آنلاین در مشهد با وکیل از طریق واتساپ و تلگرام و سایت نمایید. وکیل آنلاین در موسسه حقوقی  مصطفی زمان زاده فقط و فقط از طریق واتساپ و تلگرام و سایت بصورت ۲۴ ساعته شبانه روزی پاسخگوی سوالات حقوقی شما هستند.

شما با استفاده از سرویس وکیل آنلاین سایت وکیل زمان زاده، می توانید به صورت آنلاین اقدام به طرح پرسش های حقوقی خود و مشاوره حقوقی رایگان و آنلاین خود را انجام دهید و وکیل پایه یک دادگستری مشهد اقدام به پاسخ به سئوالات حقوقی شما به صورت آنلاین می نماید.

مشاوره آنلاین وکالت

مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

لازم به ذکر است مشاوره حقوقی رایگان یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه های تماس با وکیل می باشد. زیرا افراد می توانند سوالات حقوقی خود را به صورت متنی، صوتی یا تصویری با وکیل مشهدی در میان بگذارند. همچنین امکان ارسال مدارک مرتبط با پرونده به فایل پیوست پیام و دریافت بهترین مشاوره با توجه به اطلاعات ارائه شده به وکیل وجود دارد. بنابراین مشاوره حقوقی آنلاین محدودیت زمانی و مکانی ندارد و افراد می توانند در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران و حتی خارج از آن با ارتباط در شبکه های مجازی با وکیل خود صحبت و مشاوره لازم را دریافت کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین : در سایت وکیل زمان زاده می توانید دریافت مشاوره حقوقی به آسان ترین روش ممکن را تجربه کنید

یافتن یک وکیل با تجربه خوب کاری دشوار و زمان بر برای یافتن وکیل است و همیشه این سوال وجود دارد که آیا او زمان کافی برای بررسی کامل مشکل شما دارد یا خیر.

اما در سایت وکیل زمان زاده می توانید به صورت رایگان چت آنلاین داشته باشید زیرا همیشه چندین نفر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه ندارید و می توانید به راحتی با وکیل مورد نظر خود که در این زمینه تخصص دارد صحبت کنید. زمینه ای برای صحبت وجود دارد.
در دنیای امروز که همه چیز از طریق فضای مجازی به راحتی در دسترس قرار گرفته است، بسیاری از افراد برای حل سوالات و مشکلات حقوقی خود به صورت آنلاین به مشاوران حقوقی و وکلا مراجعه می کنند. وکیل آنلاین فردی است که تجربه و دانش حقوقی بالایی دارد و می تواند بدون مراجعه حضوری و مجازی به بسیاری از سوالات حقوقی افراد پاسخ دهد.

تماس با وکیل زمان زاده

امروزه شاهد رشد قابل توجهی در دریافت مشاوره حقوقی آنلاین هستیم. زیرا مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر و موسسات حقوقی و کسب اطلاعات در زمینه مسائل حقوقی ندارند. شما می توانید با تماس تلفنی با وکیل آنلاین تمامی سوالات خود را به راحتی از کارشناسان بپرسید.

همچنین باید بگوییم که وکلای اینترنتی می توانند در زمینه کارهای حقوقی فردی و سازمانی به مردم کشور کمک کنند. مطمئناً پرداخت هزینه اندک به مشاور حقوقی با تجربه می تواند به پیشبرد امور و رسیدگی به امور تجاری برای افراد جامعه کمک کند. زیرا بسیاری از افراد جامعه به صورت حضوری به مشاور حقوقی و وکلا دسترسی ندارند و ممکن است در زمان حساسی نیاز به مشورت با وکیل داشته باشند.

بنابراین در چنین شرایطی می توان دسترسی آنلاین به وکیل را ساده ترین و ارزان ترین راه برای کسب اطلاعات حقوقی دانست.

مشاوره آنلاین وکالت-وکیل آنلاین

 

حتما بخونید: چگونه وکالت معاضدتی بگیرم؟

انواع مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی شامل انواع مختلفی از موضوعات و زمینه‌ها در حقوق می‌باشد. در ادامه به برخی از انواع مشاوره حقوقی رایج اشاره خواهم کرد:

  1. مشاوره حقوقی خانوادگی: این نوع مشاوره شامل مسائل مرتبط با ازدواج، طلاق، حقوق و تعهدات والدین و فرزندان، نفقه، تقسیم اموال و مسائل مرتبط با خانواده است.
  2. مشاوره حقوقی کیفری: این نوع مشاوره در زمینه جرایم و مسائل کیفری ارائه می‌شود. شامل دفاع در دادگاه، تفسیر قوانین جنایی، تشخیص مسئولیت کیفری و مشاوره در مورد مجازات‌ها و راه‌های دفاع می‌شود.
  3. مشاوره حقوقی ملکی: این نوع مشاوره در زمینه مسائل مربوط به خرید، فروش، اجاره، رهن و امور مربوط به ملک و املاک ارائه می‌شود. مشاوره در قراردادهای ملکی، حقوق و تعهدات طرفین، رسیدگی به دعاوی ملکی و سایر مسائل مرتبط با ملک جزء این دسته قرار می‌گیرند.
  4. مشاوره حقوقی تجاری: در این نوع مشاوره، مسائل مرتبط با تشکیل شرکت‌ها، قوانین مالی و مالیاتی، قراردادهای تجاری، حقوق کار و تشکیل شرکت‌های استارتاپی مورد بحث قرار می‌گیرند.
  5. مشاوره حقوقی مالی و بانکی: در این زمینه، مشاوران حقوقی به مشتریان در مورد مسائل مالی و بانکی مانند وام‌ها، تسهیلات بانکی، امور مربوط به بدهی و مطالبات، تفسیر قراردادهای مالی و حقوق مالکیت مشاوره می‌دهند و به مشتریان در مورد حقوق و تعهدات مالی، قوانین بانکی و مالی، تنظیم قراردادهای مالی و بانکی و حل اختلافات مالی و بانکی کمک می‌کنند.
  6. مشاوره حقوقی مدنی: این نوع مشاوره در زمینه حقوق مدنی و تعاملات مدنی ارائه می‌شود. شامل قراردادها، حقوق ملکی، مسئولیت مدنی، تعهدات قراردادی، حقوق میراث و سایر موارد مرتبط با حقوق مدنی می‌باشد.
  7. مشاوره حقوقی کاری: در این زمینه، مشاوران حقوقی در مورد قوانین کار، حقوق و تعهدات کارمندان و کارفرمایان، تشکیل قراردادهای کاری، حقوق کارگران، حقوق بازنشستگان و مسائل مرتبط با اشتغال ارائه مشاوره می‌دهند.
  8. مشاوره حقوقی مالکیت فکری: در این حوزه، مشاوران حقوقی به مشتریان در خصوص حقوق نشر، حقوق اختراع، علامت تجاری و حقوق مالکیت فکری دیگر کمک می‌کنند. آنها در تهیه و ثبت حقوق مالکیت فکری و مدیریت مسائل مربوط به آنها مشاوره می‌دهند.
  9. مشاوره حقوقی مسائل مربوط به فناوری اطلاعات: این نوع مشاوره در زمینه قوانین و مسائل حقوقی مرتبط با فناوری اطلاعات، حریم خصوصی، حمایت از اطلاعات، قراردادها و مسائل حقوقی در حوزه فناوری اطلاعات ارائه می‌شود.

مهمترین مزایای استفاده از مشاور و وکیل آنلاین

به طور کلی باید بگوییم که دسترسی به وکلا به صورت آنلاین مزایای زیادی برای مردم کشور دارد. از مهمترین این مزایا باید به موارد زیر اشاره کرد:

پیگیری سریع و تعامل با مشتری
از آنجایی که اینترنت سرعت بسیار بالایی برای پیگیری تعاملات دارد، پیگیری پرونده ها و امور حقوقی با سرعت بالا با تماس آنلاین با وکیل امکان پذیر است. دیگر لازم نیست موکل برای پیگیری پرونده شخصاً نزد وکیل مراجعه کند. سرعت بالای تبادل اطلاعات و پیگیری حقوقی امروزه به موضوع مهمی تبدیل شده است که می توان آن را از طریق وکلای آنلاین تجربه کرد.

پاسخگویی به سوالات حقوقی کاربران در فضای مجازی
یکی از مزایای تماس با وکیل آنلاین، دریافت پاسخ سوالات حقوقی به صورت مجازی و آنلاین است. می توانید از طریق شبکه های اجتماعی، سایت ها و روش های دیگر با وکلا در ارتباط باشید و سوالاتی را که در مورد مسائل حقوقی دارید از آنها بپرسید. می دانیم که مراجعه به دفاتر وکالت در مرکز استان ها و شهرستان ها می تواند سخت و زمان بر باشد. بنابراین برای صرفه جویی در زمان بهتر است به سراغ وکلا و مشاوران آنلاین بروید.

دسترسی سریع و آسان به وکیل آنلاین
سرعت زندگی شهری باعث شده است که بسیاری از افراد در اسرع وقت به امور حقوقی خود بپردازند. برای این دسته از افراد، تماس با وکلا به صورت آنلاین ممکن است ساده ترین و بهترین راه برای انجام تجارت قانونی باشد. می توانند از طریق اینترنت با وکیل در ارتباط باشند و از آخرین مرحله پرونده اطلاعاتی کسب کنند.

گسترش آگاهی جامعه در زمینه های حقوقی
مزیت دیگری که می توانیم با استفاده از وکیل آنلاین بیان کنیم، افزایش آگاهی افراد جامعه نسبت به مسائل حقوقی است. همه مردم کشور به دلیل حجم بالای اطلاعات حقوقی درگیر اطلاع از این موضوعات نیستند. بنابراین برای این افراد بهترین و آسان ترین راه ارتباط آنلاین با مشاوران و وکلا است. آنها می توانند سوالات حقوقی خود را در فضای مجازی از وکلا بپرسند و از این طریق دانش حقوقی لازم را کسب کنند.

تماس با وکیل زمان زاده

راه های صحبت آنلاین با وکیل چیست؟

  • از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ به صورت آنلاین با یک وکیل صحبت کنید
  • مشاوره با انواع مسائل حقوقی، کیفری و کارگری با وکلای مجربی که حرفه ای انجام می دهند صحبت کنید
  • امکان نوشتن فاکتور و ثبت شکایت به صورت کاملا آنلاین

وکیل آنلاین رایگان

در وکیل آنلاین رایگان شما قادر خواهید بود با بهترین وکیل در ایران و تهران به صورت رایگان در مورد تمامی مسائل صحبت و مشاوره کنید و در صورت تمایل می توانید پرونده خود را به تیم وکلای زمان زاده ارائه دهید. وکلای ما جزو بهترین وکلا هستند که هر کدام صدها پرونده مختلف دارند و خوبی تیم ما این است که به صورت کاملا تخصصی کار می کنند. یعنی وکلای خانواده مهریه، نفقه، طلاق و… را انجام می دهند، اما وکلای کیفری ما در زمینه مواد مخدر، خیانت در امانت و فروش دارایی در صورتی که جرم نباشد کار می کنند.

وکیل آنلاین در مشهد

اگر در مشهد هستید و برای پرونده خود نیاز به وکیل دارید یا خیر، فقط یک مشاوره ساده می خواهید، پیشنهاد می کنم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا از طریق واتساپ سوال خود را مطرح کنید تا بهترین وکیل را پیدا کنید. مشهد جواب شما عزیزان را بدهد.
یکی از دلایلی که می توان برای این مشکل بیان کرد، هزینه بدون آن برای شما عزیزان است. یعنی فقط با یک تلفن و اینترنت می توانید سوال خود را از یک وکیل پایه بپرسید و به صورت کاملا آنلاین پاسخ بگیرید.

تماس با وکیل زمان زاده

وکیل آنلاین خدمات مختلفی را ارائه می دهد که برخی از آنها عبارتند از:

  • با یک وکیل مجرب مشورت کنید و صحبت کنید
  • با یک وکیل وصول بدهی مشورت کنید و صحبت کنید
  • امکان درخواست از طریق واتساپ یا تلگرام
  • امکان ارسال مدارک و مشاهده آنها توسط وکیل و پاسخگویی
  • امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل مربوطه

خدمات وکالت آنلاین

۱. مشاوره حقوقی آنلاین: وکلای آنلاین می‌توانند به صورت تلفنی یا تحت وبکم مشاوره حقوقی ارائه دهند. مشتریان می‌توانند سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و نصیحت‌های لازم را دریافت کنند.

۲. نگارش اسناد حقوقی: وکلای آنلاین می‌توانند در نگارش اسناد حقوقی مانند قراردادها، وکالتنامه‌ها و وصیت‌نامه‌ها کمک کنند. مشتریان می‌توانند اسناد خود را برای بررسی و تصحیح به وکیل آنلاین ارسال کنند.

۳. نمایندگی در دادگاه آنلاین: وکلای آنلاین می‌توانند به عنوان نماینده مشتریان در دادگاه‌های آنلاین حضور پیدا کنند. این خدمت برای مشتریانی که نیاز به حضور در دادگاه دارند، اما امکان حضور حضوری ندارند، بسیار مفید است.

۴. رسیدگی به پرونده‌های حقوقی: وکلای آنلاین می‌توانند به رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مشتریان خود بپردازند. این شامل مطالعه پرونده، جمع‌آوری اطلاعات، مذاکره با طرف مقابل و نگارش سند حقوقی مربوطه می‌شود.

۵. مشاوره حقوقی تخصصی: وکلای آنلاین متخصص در حوزه‌های مختلف حقوقی می‌توانند در موضوعات خاصی مشاوره دهند. مثلاً وکیل آنلاین متخصص در حقوق خانواده می‌تواند در موضوعات طلاق، نفقه و حضانت کمک کند.

خدمات وکالت آنلاین به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مشاوره حقوقی حرفه‌ای بهره‌مند شوند. اما برای اطمینان از صحت و قابلیت اعتماد وکیل آنلاین، مشتریان باید از صلاحیت و مجوز وکیل مطمئن شوند.

وکیل آنلاین واتساپ: 

در صورتی که نیاز به خدمات حقوقی فوری دارید می توانید از طریق شماره تلفن 09155976367 از طریق واتساپ یا ازتلگرام با ما در تماس باشید برای حل مشکلات حقوقی خودتان

 

مشاوره آنلاین وکیل رایگان :

در سایت وکیل زمان زاده شما قادر خواهید بود به صورت رایگان با بهترین وکیل مشهد در تمامی موضوعات صحبت و مشاوره حقوقی بگیرید و در صورت تمایل می توانید پرونده خود را به تیم کار کشته گروه وکلای زمان زاده بسپارید. وکلای زمان زاده  جزو برترین وکیل های دادگستری شهر مشهد هستند که هر کدام دارای صدها پرونده مختلف هستندما کاملا به صورت تخصصی کار می کنند. یعنی وکیل خانواده کارهای مهریه، نفقه، طلاق و … اما وکیل کیفری ما در زمینه های مواد مخدر، خیانت در امانت و فروش مال غیر در صورت کیفری بودن کار می کنند.

شما می توانید در حوزه های زیر از یک مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین در شهر مشهد کمک بگیرید.

مشاوره آنلاین امور حقوقی:

  • مطالبه وجه چک
  •  اثبات بیع یا قرارداد
  • ابطال قرارداد
  • سفته دعوی شرکت ها
  • تقسیم ماترک
  • ابطال رای داوری
  • تحریر ترکه
  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • فسخ قراردا

مشاوره آنلاین امور خانواده :

  • طلاق توافقی فوری
  • طلاق به درخواست زوج
  • طلاق به درخواست زوجه
  • مسائل مرتبط با تمکین
  • حضانت
  • مهریه
  • نفقه
  • سرپرستی

مشاوره آنلاین وکالت در امور ثبتی شامل:

  • دعاوی ثبت اسناد
  • دعاوی اعتراض به ثبت یا دعاوی ثبت املاک
  • دعاوی مربوط به اجرای سند رسمی لازم الاجرا

مشاوره آنلاین وکالت امور کیفری شامل:

  • جعل اسناد
  • کلاهبرداری
  • فروش مال غیر
  • آدم ربایی
  • دزدی
  • رابطه نامشروع
  • شرب خمر
  • چک بلامحل

آیا با یک وکیل متخصص آنلاین صحبت کنیم؟

گروه وکلای زمان زاده دارای دپارتمان های مجزا می باشد و شما می توانید موضوع خود را مطرح کنید تا از وکیل مربوطه پاسخ بگیرید.

چگونه سوال خود را به صورت آنلاین از یک وکیل بپرسید؟

برای صحبت رایگان آنلاین با یک وکیل، روی مشاوره خارج از ساعات اداری در سمت چپ کلیک کنید و به واتس اپ دسترسی پیدا خواهید کرد، جایی که می توانید مشاوره خود را با یک وکیل متخصص انجام دهید.

آیا وکیل آنلاین رایگان است؟

بله می توانید سوال خود را به صورت رایگان مطرح کنید. اما اگر فایلی دارید که باید خوانده شود شامل هزینه هست و باید پرداخت شود.

وکیل زمان زاده
موسسه حقوقی وکیل زمان زاده

جواد میرزاییمشاهده نوشته ها

سلام دوستان جواد میرزایی هستم کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک دانشگاه تهران فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایتو همچنین متخصصSEO یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو

اطلاع رسانی با ایمیل
اطلاع از
5 پرسش و پاسخ حقوقی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی غبیشاوی
9 ماه قبل

سلام خوبین بنده از برنامه دیوار تلویزیون معاله کردم از طریق شماره تلفن ثبت شده دردیوار پیام فرستادم وایشان برای انجام معامله با شماره تلفن دیگری تماس گرفتن وشماره کارت دادن وپول واریز کردم اما بعد چند روز سرکاری طرف کلاهبردار دراومد وخودش هم به صورت صوتی اعتراف کرد کلاهبرداره .فایل صوتی. وپیام ها وپرینت حساب موجود هست لطفا راهنمایی کنید

ندا
6 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر. بنده مبلغی رو به یکی از دوستان قرض دادم و ایشان در پرداخت کوتاهی کردند. از ایشان رسید دریافت پول گرفتم که به جز زمان بازپرداخت پول، بقیه رسید به خط خودشون نوشته شده و امضا و اثر انگشت زدند. شاهد هم امضا نمودند البته یکی از شاهد ها پدرم هستند. میخواستم ببینم چطور میتونم از ایشون شکایت کنم با مراحل اقدام و نوع شکایت آشنایی ندارم 
و اینکه میتونم بابت تاخیر ۶ماهه درخواست دریافت خسارت بدم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

ناصر
3 ماه قبل

سلام
ملکی را از فردی خریده و قولنامه کرده ام او هم از پدرش قولنامه کرده و خریده است و بنده جهت ملک مذکور سند مالکیت گرفته ام و  پدرش هم در حال حاضر فوت کرده است
حالا خواهرزاده های پدر فوت شده مدعی هستند که دایی آنها که فوت شده انحصار وراثت نکرده و ملک مادری آنها را فروخته و قدرالسهم خودشان دریافت نکرده اند‌ 
     از طریق درج آگهی در روزنامهدو  نداشتن معارض ، قانونا   سند مالکیت  گرفتم  واین که ورثه مرحوم خواهر پدر فروشنده قدرالسهم خود را دریافت کرده اند یا خیر ؟ یا اینکه مرحوم پدر فروشنده قدرالسهم ورثه خواهرش را داده یا خیر ؟ اداره ثبت اسناد مطلبی را در این خصوص عنوان نکرد  سوالم این است که آیا ورثه خواهر مرحوم پدر فروشنده می توانند ادعای ارث از من کنند به خاطر نگرفتن سهم الارث مادرشان؟ یا   آیا با توجه به اینکه بنده گام به گام با تشریفات اداری  ثبت اسناد و املاک  سند مالکیت گرفته ام  می توانند خدشه ای در سند ایجاد کنند ؟